Ako vo veku digitálnom prezentovať svoje vína, či vinárstvo efektívne a účinne. Dozviete sa na interaktívnom workshope v Modre 14.5.2019.
Tieto Vianoce sme sa rozhodli obdarovať všetkých, ktorí sa venujú vínu, jeho pestovaľom, vinárom - jednoducho všetkým, čo s vínom žijú. Zabalili sme tie najobľúbenejšie formáty, zviazali mašľou a opatrili zľavou vo výške 45%. Práve teraz môžete získať propagáciu na najobľúbenejšom online magazíne o víne za jedinečnú cenu.
Keď v roku 1954 prišla televízia, mnoho ľudí sa domnievalo, že rozhlas zanikne. Keď roku 1991 prišiel internet (či lepšie povedané o pár rokov neskôr – v čase najväčšieho online boomu), viacero ľudí predpovedalo, že zanikne televízia. Nič z toho sa nestalo. Rôzne typy médií stále existujú vedľa seba. V horšom prípade medzi sebou bojujú, v tom lepšom sa snažia spolupracovať.
Jednou z foriem prezentácie vinárstiev a vinárskych podujatí prostredníctvom našej agentúry je aj príprava videí a video reportáží. Ide o obľúbenú formu tak u čitateľov nášho portálu KamZaVinom.sk, ako aj u klientov. Video je všeobecne uznávaným typom obsahu, ktorý divákovi ponúka priamejší zážitok z prezentovanej oblasti, než samotný článok, či fotoreportáž.
Leto je obdobie prázdnin a dovoleniek. Ale aj časom, kedy hrozno vo viniciach dozrieva a naberá na sile. Vinári sa pripravujú na náročné obdobie zberu a milovníci vína sa zase tešia na vinobranie, vôňu muštu a burčiaku a samozrejme na ochutnávky prvých mladých vín.
V spolupráci s hotelom Marrol's a vinármi zo združenia Chute Malých Karpát pripravujeme sériu rozhovorov o víne v čarovnom prostredí jedného z najkrajších hotelov v Bratislave. Ako prvý sa návštevníkom predstaví vinárstvo Terra Parna. Jeho príbeh... a samozrejme aj jeho víno.
Viac o podujatí sa dozviete na KZV.sk Projekt KamZaVinom.sk je už po druhý raz mediálnym partnerom medzinárodnej prezentácie vín BraVinO Wine Show.
Viac informácií v článku na KZV.sk alebo priamo na webe Bravino.sk Obsah je dlhodobý nástroj budovania vzťahov s potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Hlavným predpokladom úspechu je v tomto prípade, bez ohľadu na platformu, unikátnosť obsahu. Toto pravidlo platí pre všetky odvetvia bez rozdielu.
Celý článok nájdete na blog MOOSS.sk - značky pre rozvoj a podporu content marketingu. Ivan Záleský pochádza z Púchova, vyštudoval ekonómiu, no viac ako tabuľky a grafy mu učaroval marketing. Okrem toho miluje dobre víno, a práve preto sa rozhodol tieto dve lásky spojiť. Špecializuje sa na marketing pre vinárov, vinotéky a vinárske podujatia. O tom, či sa takáto práca líši od jobu klasického marketéra, sme sa opýtali za teba.
|
NeprehliadniteNajlahodnejšie správy o víne na webe
|